Mteamapps
Mteamapps

Mteamapps

رونمایی از نرم افزار «ماه کتاب» در شهر آفتاب

نرم افزار «ماه کتاب» در شهر آفتاب ویژه استفاده بر روی تلفن‌های همراه با هدف تبیین اهمیت کتاب و کتابخوانی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
رونمایی از نرم افزار «ماه کتاب» در شهر آفتابمدیر کسب و کارهای ریسک پذیر شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نکته حائز اهمیت و منحصر به فرد این نرم افزار این است که برای انتخاب کتاب ماه نیز، از مشارکت کاربران استفاده می‌شود.
 
محمد نجفی افزود: کاربران می‌توانند پیشنهاد کتاب دهند و به پیشنهاد‌های تایید شده رای دهند تا کتاب ماه بعد را انتخاب نمایند.
 
وی ادامه داد: کاربران می‌توانند کتاب‌ها را با استفاده از به اشتراک گذاری با دوستانشان معرفی کنند.
 
مدیر کسب و کارهای ریسک پذیر این شرکت گفت: این اپلیکیشن با تمرکز خاص روی معرفی یک کتاب در یک ماه، کاربران را تشویق به خرید کتاب می‌کند تا از طریق اینترنت اقدام به خرید نسخه چاپی یا الکترونیکی نمایند و پس از مطالعه کتاب در مسابقه آن که شامل پرسش هایی از متن و محتوای کتاب است شرکت کنند.
 
نجفی افزود:در اپلیکیشن “ماه کتاب” هر ماه یک کتاب معرفی می‌شود و کاربران ضمن آشنایی با نویسنده و اطلاع از دیدگاه دیگران در مورد آن می‌توانند بازخوردی مناسب از کیفیت محتوایی کتاب بدست آورند و در مسابقه کتابخوانی نیز شرکت کنند و از جوایز در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
 
پیدا کردن یک کتاب خوب که ارزش آن را داشته باشد تا زمان گرانبهای خود را صرف آن کنیم کار چندان دشواری نیست، نیازمند اطلاعات کافی از نویسندگان داخلی و خارجی و یا تحقیق از اطرافیان است. 
 
در گذشته یکی از راه‌های معرفی کتاب شبکه اجتماعی Goodreads بوده است که تجربه کتابخوانی خود را افراد باهم به اشتراک می‌گذاشتند. 
 
اما به تازگی شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری با هدف بومی سازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام به تولید نرم افزار «ماه کتاب» ویژه استفاده بر روی تلفن‌های همراه نموده است.
 
                                                       رونمایی از نرم افزار «ماه کتاب» در شهر آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد