Mteamapps
Mteamapps

Mteamapps

طراحی یک نرم افزار برای ارتقاء سطح سلامت جامعه

رئیس هیئت مدیره شرکت « فاوا، پردیس زندگی و سلامت ما » گفت: نرم افزار « هلث دیلی » با هدف ترویج فرهنگ خود مراقبتی و دسترسی به سلامت پایدار طراحی شده است.
امیر سرکندی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره نرم افزار موبایل (Health Daily )  افزود: این نرم افزار در راستای افزایش خودآگاهی و خود مراقبتی عموم افراد و ایجاد بستری برای ارتقاء سطح سلامت جامعه به منظور ارائه محتوای فاخرکه مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است، طراحی و پیاده سازی شده است.
وی ادامه داد: این نرم افزار در بازارهای بین المللی برای دسترسی عموم افراد جامعه انتشار یافته است.
سرکندی تصریح کرد: نرم افزار موبایل Health Daily دارای دو نسخه ios و اندروید است.
رئیس هیئت مدیره شرکت «فاوا پردیس زندگی و سلامت ما» با اشاره به اهمیت رسانه های دیجیتال تأکید کرد: رسانه ها به عنوان بازوان نظام بهداشت و درمان، سواد سلامت را در جامعه افزایش می دهند.
وی افزود: فرهنگ سازی با اطلاع رسانی امکان پذیر است و این امر توفیق اهداف و برنامه های بهداشتی را در پی خواهد داشت. 
سرکندی گفت: رسانه ها جزئی از خانواده های نظام سلامت هستند که باید به بهترین شکل در این راه مردم را یاری کنند.
رئیس هیئت مدیره شرکت «فاوا پردیس زندگی و سلامت ما» ادامه داد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون افراد در گروه های سنی مختلف از تلفن های هوشمند با در اختیار قرار دادن نرم افزار های رایگان با محتوای فاخر می توان به ارتقاء سطح سلامت جامعه کمک کرد.
 
طراحی یک نرم افزار برای ارتقاء سطح سلامت جامعه
وی با اشاره به بخش های مختلف این نرم افزار گفت: این نرم افزار در زمینه های اخبار (خبرهای حوزه سلامت)، زیبایی، تغذیه، تناسب اندام، کلینیک، طب سنتی، روانشناسی، سلامت خانواده، سلامت جنسی، فتوتیتر( شرکت کاربران در چالش های عکس در حوزه سلامت ) و تصویر سلامت ( تصاویر و اینفوگرافیک های آموزشی در حوزه سلامت ) محتواهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
علاقه مندان برای دریافت این نرم افزار به نشانی www.mteamapps.ir مراجعه کنند.
طراحی یک نرم افزار برای ارتقاء سطح سلامت جامعه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد