Mteamapps
Mteamapps

Mteamapps

جایزه میلیونی برای برگزیدگان جشنواره رسانه‌های دیجیتال سفیران سلامت

جایزه ۱۰ میلیونی برای برگزیدگان جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سفیران سلامت و نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال سلامت با حمایت یک شرکت دانش بنیان در نظر گرفته شد.
جایزه میلیونی برای برگزیدگان جشنواره رسانه‌های دیجیتال سفیران سلامتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سفیران سلامت و نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال سلامت خرداد ماه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،دفتر آموزش وزارت بهداشت و شرکت دانش بنیان پردیس زندگی و سلامت ما برگزار می شود .
علاقه مندان برای حضور در جشنواره و ماراتن می توانند آثار خود را به نشانی healthdigitalfestival.ir  ارسال کنند.
 
 
 
 
شرکت دانش بنیان اِم تیم ( MTeam ) برای حمایت از برگزیدگان جشنواره و ماراتن تولید محتوا، بخشی از جوایز این جشنواره در قالب حواله ۱۰ میلیون تومانی (کمک هزینه تولید نرم افزار موبایل ) به ۱۵ برگزیده این دو رویداد را عهده دار شده است.
این اقدام در راستای حمایت از تولید محصولات و محتوای حوزه سلامت و با رویکرد استفاده از ابزار نوین، با امضای تفاهم نامه همکاری میان اِم تیم (MTeam) و دبیرخانه جشنواره انجام شده است.
این شرکت در ۲ سال اخیر حمایت از برنامه هایی چون سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، هم اندیشی فاوای نهاد ریاست جمهوری (همفا)، جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت را در کارنامه خود دارد.
این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید نرم افزار تحت وب و موبایلی فعالیت دارد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد