Mteamapps
Mteamapps

Mteamapps

شیرینی دیابت در تلفن همراه

مهندسان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با طراحی یک نرم افزار، زوایای مختلف دیابت را به این بیماران معرفی کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیماری های مزمن و صعب العلاج مشتمل بر فهرستی از بیماری های واگیر دار و غیرواگیر، از مهم ترین علل مرگ و میر و ناتوانی در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه از جمله ایران هستند. 
علاوه بر این در بسیاری از این کشورها این بیماری ها روند صعودی داشته و هزینه های بسیار سنگینی بر جامعه و نظام سلامت تحمیل می کنند. 
مطالعات اخیر نشان دهنده تغییرات عمده در میزان مشکلات بهداشتی و هزینه جهانی این بیماری ها است.
از طرفی گسترش زندگی ماشینی و افزایش روزافزون سرعت زندگی آسیب های زیادی در پی داشته است که یکی از این آسیب ها شیوع دیابت است .
مصرف زیاد غذاهای آماده (فست فود)، کاهش تحرک، مصرف دخانیات، افزایش وزن، چاقی و عوامل ارثی، جدی ترین دلایل ابتلا به دیابت هستند.
اغلب بیماران دیابتی به یمن پیشرفت‌های علم پزشکی دیگر از این بیماری نمی‌ترسند، اما هنوز هم برخی از بیماران مبتلا به دیابت بر اثر سهل‌انگاری یا نا‌آگاهی از نکات ظریف کنترل این بیماری، دچار عوارض دیابت می‌شوند.
عوارضی که به‌راحتی با رعایت یکسری نکات، قابل پیشگیری است؛ نکاتی که رعایت آنها نوید یک زندگی طولانی و طبیعی را به بیماران دیابتی می‌دهد. 
شناخت بهتر دیابت، آسان ترین راه برای مقابله با آن است، کم هزینه تر بودن پیشگیری و سهولت آن نسبت به درمان، جدی ترین دلایل برای اثبات این موضوع است. 
شیرینی دیابت در تلفن همراه
حالا شرکت دانش بنیان mteam با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ارائه خدمتی در این حوزه، یک نرم افزار موبایل مطابق با آخرین دستاوردهای دانشمندان عرصه پزشکی به نام «آشنایی با دیابت» را طراحی و پیاده سازی کرده است.
افراد در این نرم افزار با بیماری دیابت و کلیه مسائل آن آشنا خواهند شد.
از جمله بخش هایی که در این نرم افزار وجود دارد عبارتند از:
آشنایی با دیابت و انواع آن، روش های اندازه گیری قند خون، توصیه های مهم در رابطه با افراد دیابتی، دیابت و تغذیه ، دیابت و استعمال دخانیات، دیابت و فعالیت بدنی، عوارض دیابت، دیابت و سفر، دیابت و روزه داری، دیابت و بارداری، دیابت و افسردگی و هر آنچه که در مورد بیماری دیابت باید بدانیم.
به هر ترتیب این بیماری، آفتی بر سلامت شماری از هموطنان و چالشی در زندگی آنان است که با استفاده از این محصول فناورانه به راحتی می توانند زندگی ای سالم و سرشار از شادی را دوباره تجربه کنند. 
علاقه مندان برای دریافت این نرم افزار به نشانی www.mteamapps.ir مراجعه کنند.
 
شیرینی دیابت در تلفن همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد